sâmbătă, 7 ianuarie 2012

APOFTEGME


Fragment din "dumnezeu e simplu... de ce-l faci dumnezei",  Iaşi, 2008 
by Celestine 


 
…a fi deştept înseamnă a fi iubit, conştientizând asta!


  • Botezul e până la genunchi, dincolo de ei suntem sfinţi.
  • Ca să crezi în mai mult, trebuie să fii mai mult.
  • Nu m-am născut să cer iubire, acolo unde m-am născut să nu cer, am devenit.
  •  Moartea s-a născut din prea mult somn.
  • Ferice de cei luminaţi în întuneric, celor întunecaţi de lumină… regrete. 
  • Am risipit timpuL, acum mă risipeşte el 
  • Libertatea – e dincolo de granitile pe care le ridicăm. 
  • Dacă "a fi" e o posibilitate, atunci e posibil "să fim"! 
  • Eu aş numi "Dumnezeire" trecerea Imposibilului în Posibil. 
  • Mulţi sunt cei care se vor puţini.
  • Iubirea eşti tu. Caut-o în tine! 
  • Creştinii s-au pierdut printre biblii şi-au uitat de Dumnezeu! 
  • Mi-am privit moartea-n oglindă şi mi-am văzut trezirea la viaţă. 
  • Am să cânt la moartea mea, am să plâng la naşterea voastră! 
  • Oare dacă spun "negru" e negru, sau privirea mea e moartă? 
  • Cine te-a chemat? Un vecin. Şi ce-a vrut? Mi-a spus că e noapte. 
  • Logodna: EA: Iubite, voi fi a ta pe veci. EL: Iubito şi după-aia? 
  • Lasaţi-mă să dorm şi să visez că sunt trează! 
  • Rugăciunea se spune după ce ai plecat ochii. Dar când pleci ochii, la cine te mai rogi? 
  • Oamenii trec dar nu văd, oamenii văd, dar uită! 
  • Cum să cunoşti pe alţii, când nu te cunoşti pe tine? Dar să iubeşti pe alţii, când pe tine nu? 
  • Mi-e teamă s-ascult, tot ce vreau să aud! 
  • Am păşit pragul morţii, cu mâinile la ochi. 
  • Nu poti imbratisa cerul, fara sa fi imbratisat deja pamantul. 
  • Acoperişul lumii e însăşi lumea care ne acoperă. 
  • Din privirea ochilor, se trage fiecare anotimp. 
  • Am crezut că lumina te-ajuta să vezi, dar de fapt ea e oarbă. 
  • De ce poftă mire? De ce atâta poftă, cand mâine te vei sătura cu puţin? 
  • Întamplarea – e lipsa de viziune! 
  • Ce să vă spun vouă – morţii mei? Că mâine-i învierea? 
  • Demonii credinţei, s-au pierdut în vorbele sfinţilor. 
  • Aşteaptă timpul, el nu te va aştepta niciodată! 
  • La mine cuvinte stau de pază, la voi cuvinte mă păzesc! 
  • De ce ne dor ochii când privim ce nu există? 
  • Pactul cu neştiinţa – ne face oameni! 
  • Chiar şi-n închisoarea vieţii - există viaţă.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu