marți, 10 mai 2011

MY FAVORITE MOVIES





- o poveste genuina despre telepatie si suprapunere dimensionala  - 



Nu uri criminalul... uraste crima!
Inspirat din caz real, un film care da definitia perfecta IUBIRII














- be kind and brave - 



- un film care a confirmat multe din teoriile mele-
















- un film care ma face sa visez la "barbatul" unei lumi 
in care-as fi vrut sa ma nasc...






















- un film magistral; o viziune inedita! -









- server 2 available -











-Daca puritatea e chintesenta simplitatii, 
atunci acest film e dovada vie-









































- O viata dincolo de film - 
O drama care scoate din mizeria lumii: iubirea








- O poveste curata despre rautatea infantila -
si iubirea care infrange demonii la orice vasta.




- O idee anticipată despre ce va deveni 
Pământul în următorii 70 de ani -





 - O regie despre o pseudo-cometa (vezi cometa Isan) -

























Un film care trebuie văzut,
Un film interzis online (cautati pe torente)




























PRIETENUL MEU, INGERUL
-traducerea o gasiti imediat sub film-











- o poveste interdimensionala, o animatie cu substrat ocult -








(documentary)




 





  













































 Un film de exceptie. 
O adevarata lectie despre iubire neconditionata.
Un barbat de exceptie.









 






SAU























Film intreg pe youtube -HD-













































 












 








 






















skip ADD























 






































   CLIC AICI PENTRU VIZIONARE





 






































(subtitrare in engleză)





 (inspirat din fapte reale)
fara subtitrare)








  
 
 














 
(server 2 available)



MY HEART IS IN THIS MOVIE



24 de comentarii:

  1. de ce nu mă mir?:)
    printre ele şi cinci dintre minunile mele

    RăspundețiȘtergere
  2. DA! ;-)

    The fountain!

    Death is a disease, it's like any other. And there's a cure. A cure, and I will find it.
    Together we will live forever!
    Prea tare, am murit o data cu filmul ;-)

    Mr. Nobody!

    As long as you don’t choose, everything remains possible.

    Everything you say is contradictory. You can't have been in one place and another at the same time. Of all those lives, which one is the right one?
    Each of these lives is the right one! Every path is the right path. Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.

    minunata colectie, m-ai dat pe spate!

    Permite-mi sa te imbratisez ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. CELLA@
    Ma bucur ca ai regasit ceva aici care sa rezoneze cu tine. Nici nu ma asteptam sa nu gasesti, la cum te simt.
    Te cuprind cu tot sufletul.

    EuSunt@
    "AS LONG AS YOU DON'T CHOOSE - EVERYTHING REMAINS POSSIBLE" - a fost o reconfirmare a teoriei mele - Dumnezeu e nealegere!
    De asta am rezonat cu minunea aia de film.
    Genial belgianul.
    Trebuie sa iti marturisesc ca orice film de aici are un mesaj catre mine, sau pe care-l regasesc in mine.
    Nu ma intereseaza regia, efectele, si garnish-ul pt. BOX OFFICE.
    Din fiecare film expus aici si multe altele care vor urma a fi expuse, eu am gasit un mesaj in care m-am regasit.
    Mi-a fost de-ajuns sa-l iau si sa visez la alte confirmari.
    Iti permit sa ma imbratisezi, ba mai mult... te voi strange eu insami in brate.
    Pup fruntea-ti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e Celestine.Conteaza ce ajunge la noi..Iti multumesc..Am vazut parte din ele ..Cat despre cele ,,nevazute'' imi va face placere sa le vad.Suntem langa tine..

    RăspundețiȘtergere
  5. Dap, marea majoritate din filmele expuse sunt si in "topul meu", posibil sa impartim valori apropiate:)

    Am incredere ca ceea ce vei face in etapa urmatoare a vietii tale, va fi creativ si pentru un scop bun.
    Tocmai de aceea ai toata sustinerea si dragostea mea ;-)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. nu in ultimul rand si muzica te reprezinta Omule, inca o data, Te iubesc!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Le-am vazut pe toate,unele chiar de mai multe ori.Gusturile noastre in materie cinematografica nu difera.

    RăspundețiȘtergere
  8. Din lista ta se regasesc si in lista mea urmatoarele:

    Spring summer fall winter spring
    Melancholia
    The Fountain
    El Laberinto del Fauno
    Avatar
    Inception

    tot din lsita ta, filme care mi au placut (suficient de) mult
    Dark City
    Edward Scissorhands
    Notebook
    K Pax
    What dreams may come
    Code 46
    A Beautiful mind
    Pay it forward
    Jeux d'enfants(Love me if you dare)

    ...si filme pe care vreau sa le vad asap

    Man from earth
    Mr nobody
    Whale rider
    wolfhound(e ala rusesc, nu?)
    Ostrov
    Birth(sunt curios sa vad ce fel de film face tipul care a regizar clipul de la Street Spirit si daca numa insel si ala de la "Just"(tot Radiohead))
    Samsara
    The Island
    The Tree

    RăspundețiȘtergere
  9. Kill bill ? le gasesti aici http://www.vezi-filme.tk/actiune/kill-bill-vol-1-2003 si http://www.vezi-filme.tk/actiune/kill-bill-vol-2-2004

    RăspundețiȘtergere
  10. Multe din filmele astea sunt si in topul meu,multe nu le-am vazut,dar ca Inception
    film nu am vazut.A fost un film care nu am
    rezonat atat de mult ca mesaj si al carei
    idei se regasesc si in Matrix,(idei reluate
    aproape in totliatate de filmul polonez
    Avalon dar exprimate prima data (poate)in filmul american-italian Nirvana)cat datorita energiei care o transmite.Eu eram tot in meditatie vazand filmul,producandu-mi un experienta vibratorie.
    Samsara mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multe dintre ele au potential dar sunt si foarte slabe in comparatie cu reclama sau bugetul investit.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aceste filme sunt postate pe acest blog pentru - mesajul lor, nu pentru reclama sau bugetul investit.
    Filmele sunt alese cu grija si chiar daca nu am gasit online tot ce am in arhiva mea personala, cele gasite vin pe aceeasi frecventa cu materialele postate pe blog.
    Sunt mesaje care se regasesc si in cartile mele si in scrierile altor vizionari.
    Daca treci dincolo de regie sau/si calitatea scenografica si te opresti strict la mesaj ai sa intelegi de ce le-am ales.
    Mersi ptr. vizita.

    RăspundețiȘtergere
  13. MIE, Noua , Constiintei mondiale!
    Ganduri bune, Sufletel!

    RăspundețiȘtergere
  14. Of Dane :)
    Era sa nu te recunosc...
    Am fost la mare si nu ne-am intalnit...cum e si viata asta :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Azi m-am intors de la munte, Lacul Vidraru in adevarata lui splendoare....
    Te strang in brate Omule, te iubesc! sper ca esti bine....si ESTI BINE!
    Eu ma intalnesc vreau nu vreau cu tine cu o frecventa aleatorie si subiectiva :)
    pup pe nas

    RăspundețiȘtergere
  16. ma bucur ca traiesti si aici
    filmele si muzica te reprezinta(comestibil) cartile intregesc ceea ce esti ma bucur te iubesc GANDURI BUNE SUFLET DRAG!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. https://www.youtube.com/watch?v=R3NRTbQJ-Pk

    RăspundețiȘtergere
  18. https://www.youtube.com/watch?v=cCVN1AX5zjc

    RăspundețiȘtergere
  19. https://www.youtube.com/watch?v=rfziOwARKRk

    RăspundețiȘtergere
  20. http://naturadivina.com/2011/11/09/copacul-energie-pura/

    10 ani de nebunie....copacii mei!!! vorbesc!!

    RăspundețiȘtergere
  21. https://www.youtube.com/watch?v=henMgfslBPQ

    RăspundețiȘtergere
  22. https://www.youtube.com/watch?v=OCYordXLCz8
    Noapte buna!!! Ganduri bune! pe aripi si constiinta de fluture! HA!
    Pup pe frunte!

    RăspundețiȘtergere